Bedankt! ♥

25 april 2014 - Masi, Italië

Vandaag is alweer mijn laatste dag in Italië! Ik heb hier zoveel geleerd en heb het erg naar mijn zin gehad naast de mindere momenten. Vanavond komen mijn ouders aan hier in Italië. Alleen was het nooit mogelijk geweest voor mij om naar Italië te gaan zonder al jullie support! Daarom wil ik jullie allemaal even  bedanken voor alle lieve berichtjes op mijn blog, post en whatsappjes :). Ik heb hier heel veel aangehad, ook al was het maar een klein berichtje.

Ook wil ik alle mensen van dit hele project bedanken, mijn Italiaans leraar, en natuurlijk mijn ouders! Mijn ouders hebben me echt heel erg gesteund door deze hele uitwisseling en daar ben ik ze echt heel erg dankbaar voor, dus dankjewel Papa, Mama, Yke en Stan. En natuurlijk ook jullie allemaal! :) ♥

1. Alet:
    Janniek,

Dat klopt niet, of ben ik niet goed op de hoogte gebracht. volgens mij ben je er nog 8 dgn in Italië!!

Geniet dan nog even dubbel van je laatste weekje met fam. !!

Wij zien je dan eindelijk volgende week!!!

Groeten uit de polder!!
  2. Opa en oma:
    Nog een paar uurtjes en dan zijn Papa Mama Yke en Stan
    in Masi!
    Wij zijn nu in Deurne en zien jullie zondagmiddag.
    Kus van Opa en Oma en de v.d Salmpjes.
  3. Tante Trace:
    25 april 2014
    Wat een lief bericht Janniek, iedereen is supertrots op jou!!
  4. Tineke.:
    26 april 2014
    Superfijne week nogmaals en....you did your job!! Respect Janniek!!! Je bent weer een hele ervaring rijker...die pakt niemand je meer af!!